(y)

det var ju nästan en vecka sen sist :o
måste skärpa mig nu ;)
kort skolvecka denna veckan iaf .
bara till onsdag ju(:
sen på onsdags eftermiddagen/kvällen åkte jag ut till angelica.
vi har haft mycket kul måste jag säga.
mycket skratt har det blivit i alla fall.(:
idag har vi tittat på film , (jag somnade) ;) , vatt och matat kaniner (y)
vatt ute och gått runt hela pauliström, mycket dukigt av oss (y)
sen blev det hem , hoppade lite studsmatta med lillebror och hans kompis ,
sen in och äta tårta (a)
sen kommer MIN saknade nelly , det var ju hur länge som helst sen nu ju gumman. <3
vi sitter ute och pratar ett tag sen kommer amanda också:D
vi hoppar lite och sitter och pratar massa :)
efter ett tag drar amanda hem och jag följer nelly, får också se hennes nya spegeldörrar :D
IDA ÄR AVUNDSJUK:o ;)
jätte fint gumman (:
sen hem där ifrån(:
tack till alla som gjort min dag så otroligt bra.<3
imon blire halmstad, måla pappas mosters hus-.-
aja , ni kan ju alltid smsa : D
men nu tror jag att jag ska sova (:
godnatt och pusshej:*


nu när jag läste igenom det här märkte jag att det var väldigt mycket "sen" i det,
aja , det får ni klara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0