vad hände?


det var ett tag sen nu.
jag hinner inte , det är så mycket i skolan och
träningar och hit och dit.
i tisdags badade jag i alla fall med min älskade amanda.
det var ju inte så kallt som jag trodde ju(;
annars har väl allt varit som vanligt.
var någon skit hos skolsyster idag , kolla ryggen och synen
och skit.
för er som vill veta så ser jag sämre på det vänstra ögat .
så nu vet ni det ;p
imon är vi lediga , eller egentligen operation dagsverke men jag
har ju redan gjort mitt så jag ska bara slappa, tills amanda
slutar.
ska upp till skolan och möta henne imon när hon slutar.
hon har ju klippt snelugg nu också (y)
på fredag blir det alice och anna som det ser ut just
nu och det gillas vill jag lova. ;*
det var ju fotbollsträning idag med , det gick väl inte riktigt som planerat,
kände mig helt ur form.
aja får ladda till matchen mot vimmerby på söndag.
blir en tuff match, men vi tar dom:)
klippte mig igår också kom jag ju på ;) ganska
nöjd faktikst(:
förlåt , nu har jag tjatat bort jätte mycket tid för dig.
nu ska jag sova också (y)
eller försöka iaf (a)
godnatt;*


hellre sårad av sanningen
än lycklig av en lögn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0