kanondag med mina

dagen var bästa på länge.
åkte till mörlunda på eftermiddagen, först mat och så
hos mormor och morfar.
sen tog jag cykeln ut till mörlunda.(:
fick stå och vänta vid affären ett tag men sen kommer
dom , dom underbaraste, anna , alice och nea(:
cyklar lite och sen skulle anna hem och äta , då
cyklar vi hem till alice och hoppar stundsmatta
och sen kommer anna tillbaka:D
men sen ska nea hem och äta
också xD
så jag , alice och anna går en sväng men efter ett tag
börjar alice frysa och nea säger att hon är klar ;)
tar och cyklar en sväng och då träffar vi henke.
pratar med honom ett tag men sen måste jag åka hem.
men han hänkar han med , men när vi kommit en bit så
får anna lågt blodsocker så vi måste vända.
kör fort;) alice på pakethållaren också , jag får såklart
ett astma anfall , men det löser vi , sen cyklar vi hemmåt iaf.
står och pratar där ett tag sen åker jag hem till city;)
förresten, jag har cyklat 1,5 mil idag;o stolt;D
men iaf tack för en kanondag mina tjejer :* jag älskar er:* <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0