bilder från utflyckten(a'



maja, min maja<3


;*

älskling<3

aja, lite bilder från majas och min lilla utflyckt (a)
cyklade hemifrån vid typ halv två på lördagen.
när vi kom fram blev det fika och så sen 
cyklade vi och badade.
aja , framåt kvällen ringde vi till saga
och tänkte hitta på nåt men då skulle hon
ut och paddla kanot.
men sen ringer hon och säger att vi kan följa med.
så sen så åker vi till deras stuga och lägger i kanoterna och
paddlar iväg.
jag paddlar med maja ,
alice med emma och
saga och petter.
vi går i land på en ö och då när emma står där och äter
blåbär så får jag syn på att de ligger en gädda bredvid henne
bland blåbärna, gissa om hon blev rädd;)
sen hittar jag ett skrin med en nyckel i (a'
aja , skrämer massa fåglar och lite,
sen när vi är mitt på sjön så öppna himlen sig.
så fort i land och hem  igen .
måste säga att jag trivs med er, ni får mig att må bra!:D
de var egentligen inte tänkt att jag och maja skulle sova hos mormor
och morfar men så fick det bli;)
cyklade hem dagen efter, mitt knä dampar igen , kunde knappt cykla-.-
aja , igår kväll blev det kalmar med familjen , svensson svensson.
haha, kul vare:D
stort plus om det var någon som läste.
kan ju slänga in en kommentar om ni läser bloggen? (:
pusshej;*


Kommentarer
Postat av: saga knutsson

jo du ida, som om inte vi trivs med er! :D

hitta på något typ ganska snart igen, innan alice åker den 13? kram, & ja, jag läser din blogg ;) <3

2009-07-06 @ 16:20:00
Postat av: n

2009-07-08 @ 21:40:09
Postat av: nelly

ojdå, ;P

jag läser din blogg (a)

Ååå, vad jag saknar dej sötnos <33333

2009-07-08 @ 21:41:53
URL: http://nellytorgnysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0