massa tjat

hej och hallå :)

nu är de såhär att frida åkte för två timmar sen, jag saknar henne redan /:
hon har vatt här i en , två , tre , fyra , nej fem dagar :)
de har vatt fem underbara dagar med henne :)
mycket skratt l_/ hahaha , bara jag och frida som fattar ;)
iaf så har hon en ny blogg; schmultron.blogg.se
 den måste ni kolla direkt!
och förresten , visst är namnet cool , jag har kommit på de (a)
hahahahah , funderar själv på schinkschtek , men kanske inte.
nu sitter jag bara här och tjatar om saker som kanske bara jag och frida tycker är ruuuligt , förlåt.
nehe , kroatien resan börjar imon då , så ni kan inte få tag i mig på nästan två veckor,
skönt kanske en del tänker nu (a)
nej men pappa skulle kanske ha med sig sin dator så de kanske blir nåt inlägg i alla fall.
men men , de återstår att se.
nu måste jag packa sen blir de tova,:D hon är saknad vill jag lova.
men vi hörs , få se om jag slänger in nåt sen.
men kom ihåg att jag finns på mobilen heeela dagen idag :) 
annars hörs vi :)
/ i♥

Kommentarer
Postat av: Fridelutt

Ily <3

2009-07-22 @ 20:13:22
URL: http://schmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0