en lång sommardag

hallu!

dagen började tidigt med en springtur med maja(:
sen hem , äta frukost och göra sig i ordning och så
sen marknad i kristdala med diana.
du var riktigt saknad vännen ;*
efter markanden åkte jag, pappa och lillebror
vidare till oskarshamn.
köpte nya jeans och typ badbyxor(a'
men oj vad kallt de va i vattnet där i havet.
jag trodde att jag skulle får kramp asså:o
aja , sen hem i alla fall.
och sen direkt till vetlanda , lämnade in mobilen igen :o
aja , sen vid sextiden kom familjen widegärd.
vi åt och pratade och så och mycket skratt blir de lätt
med dom.
efter all mat frågar nelly om jag har lust att komma och ta
ett kvällsdopp och de är ju inget jag tackar nej till precis.
men nu sitter jag här och håller på att få panik på två flugor som surrar runt  huvudet på mig.
usch , släppte nyss ut en ju;o
aja , men nu ska jag sova , och jag hoppas att flugorna också ska de.
puss♥ / ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0