Träningen får mig på andra tankar,..

Livet har sina upp&nergångar, just nu är jag under det lägsta,.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, idag i skolan klarade jag inte bara mer, men då fanns min underbara Louise där och kunde trösta, du är så himla bra vännen, utan dig skulle jag inte vara någonting<3,
Skolan var väl annars helt okej men jag var i en helt annan värld, kunde verkligen inte konsentrera mig, kunde inte jobba på matten, satt och funderade på musiken, engelskan gick skit och sen orkade jag inte men då fanns du där. Du kom och fick mig att må bättre, du är guld värd vännen<3

________________________________________________________________________________________________

Senare blir det att träna, måste ränsa huvudet, och träningen brukar funka, då är jag på andra tankar i alla fall en halv timma av träningen, men ring/smsa.
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0