knät blir bara sämre och sämre.

hallå:D det blev snowboard idag;D haha, gick väl inte super, ramlade några gånger så nu har jag väääldigt ont i svanskotan, handleden och självklart mitt knä :\ jag kände hur alla bara tittade på mig när jag åkte xD haha. åkte ju med bästa diana med flera:D sen när hon skulle hem så kom Erika och Isabell och skulle åka snowboard:D och då skulle jag hjälpa dom;D sen skulle jag hjälpa Isabell i liften i barnbacken och då fastnade min vante i liften:o men som tur var så sprang en tant efter liften och fick dra bort den xD sen var det dags att åka hem, och då blev det att äta och sen gården med Amanda:D haha, riktigt trevligt;D haha. Imon blire plugg-.- Har fortfarande inte några pengar på mobilen, det är därför jag inte svarar;) pusshej:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0