tolvnollfem

frida , ring mig när du ser detta :D
har försökt att få tag i dig men du svarar ju inte :o
hahaha , de är inget akut men jag vill prata med dig , skulle jag komma imon eller hur blir de ? ;)


nu är de såhär att jag har ingenting att göra, verkligen ingenting:o
amanda , kommer hem från öland idag , stort plus på de :D
men sen ska hon till sin pappa, stort minus på de/:
haha , nej men jag saknar min maja arvidsson riktigt mycket nu
men vi skulle kanske träffas idag(y'
snart börjar då skolan igen , 8c , de låter konstigt , men men så äre ;)
jag känner att jag bara härjar om massa skit som är helt ointressant men sån är
jag och de vet väl dom flesta vid de här laget.
jag bara pratar och pratar och håller aldrig tyst förutom när jag sover(a'
men om de är någon som har lika tråkigt som mig så är de bara att höra av sig ,
då kan vi kanske ha tråkigt tsm? :D
nu tryckte jag någonstan så allt blev helt sjukt, jag vet inte vad som hände , men
de löser sig säkert.
nej . förlåt, nu har jag skrivit massa ord som inte har någon handling alls egenltigen.
så nu ska jag sluta.
men smsa gärna :D
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0