sjundeaugusti

födelsedagen har hållt i sig, fick paket av
mormor och morfar idag.
en telefon (y)
tack så mycket :)
 nu sitter jag här och vet att jag egentligen borde
packa, match imon med mina tjejer :)
pappa fyller år imon också , grattis (:
men just nu vet jag inte riktigt hur jag mår ,
jag tror jag har feber och magen är fortfarande
hel knäpp.
annars mår jag prima ((;
men nu ska jag packa klart och sen krypa ner i
sägen och läsa ett tag och sen blir de sova.
men nu ska jag sova, godnattpuss;*

mathilda ivarsson, saknaden river inom mig<3

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag saknar dig så jädrans mycket gumman :/<3

2009-08-08 @ 00:09:06
URL: http://mathildagabriella.blogg.se/
Postat av: syster :)

svar på "är det de som jag tror"

Du kanske fattar. Men man kan ju alltid hoppas på att det är löst. Har pratat med honom i alla fall, fast ska göra det lite mer när vi träffas om SEX dagar! :'o då har vi inte träffats på 12 dar, segt :(

jag saknar dig så otroligt mycket ida, så du fattar inte!

När jag är ledsen, finns du där som ingen annan gör.

jag hoppas att det löser sig jag med. Som sagt; tanken på att förlora honom gör mig ledsen.. :/

JAG ÄLSKAR DIG SYSTER, <3

2009-08-08 @ 00:09:39
URL: http://tovakonradsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0