sextonfjorton

tjenahej (:
matchen idag , usch. vill jag inte prata om i onödan.
magen är knäpp, knät blev knäppt och ena foten ;s
usch vilken match.
ikväll blir de v-rum med tjejerna(: kanon enligt mig.
mamma har i alla fall köpt hem laktosfri mjölk och smör och
massa nu , se om de hjälper :s
jag hoppas på att slippa ha ont i magen jämt nu..
nu funderar jag på att bädda ner mig i hängmattan, med täcke, kuddar och
en bra bok, hur bra låter inte de ?
och känna vinden som blåser om öronen.
då mår jag bra.
sommarlovet är snart slut ju :o
och jag har inte alls hunnit med allt som jag skulle.
och jag vill inte börja 8:an.
betyg och massa skit.
och när jag pratade men en som jag känner som är lärare här om
dagen så sa hon ; jaha , ja inte för att skrämma upp dig ida men de är de
värsta året.
så sa dom om 7:an också ju :o
men vi får väl se, hoppas jag överlever de också , så många andra har ju gjort de så
jag hoppas på att jag också gör de ;)
men ni som har gått i både 7:an och 8:an nu , vilket är värst? ;)
nej men nu ska jag sluta re och gå ut och läsa ;)
men finns på mobilen , glöm inte de :D
puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0