schmultron , min bara min

kom hem från frida för ett tag sen.
jag vill inte , jag vill stanna hos dig ju.
jag vill inte lämna dig.
jag vill stanna hos dig där jag mår så bra<3

hur som helst har de varit kanon.
jag har fått vara med min älskade frida eriksson.
de har varit underbara dagar med henne, massa skratt!
fick födelsedagspresent av henne också.
kommer på bild.
hon hade skrivit typ ett A-4 papper till mig och när jag läste
de då kom tårarna.
jag kunde inte stoppa dom, dom bara sprutade:o
frida , dina ord satte sig fast inuti mig, och där kommer dom alltid att få
stanna. de är som du skrev, inget har någonsin kommit emellan oss och
så ska de förbli.
du är min , bara min frida eriksson. vad dom andra än säger så är du bara min!
jag får alltid gråta ut i din famn och du tröstar och förstår mig alltid så bra.
14 underbara år har du gjort mitt liv till, jag älskar dig , frida schmultron eriksson.
du kommer alltid att äga en del av mitt hjärta som ingen annan någonsin kommer att
få ta över , den är din , bara din.<3

sen fick jag ju träffa min underbara matilda karlberg också, de var så kul att se dig!(:
och snart kommer du hit, då kommer de bli massa galet med dig , precis som vanligt:D

jordgubbskräm(y)

disktrasor:o hahah, frida, de finns ingen som du , du är unik<3

de tar på krafterna, du är sötast hjärtat;* jag älskar dig<3

matilda karlberg, så sjukt underbar<3

Kommentarer
Postat av: Schmultron

haha , men du gillade ju inte det så då ville jag ju skojja lite med dig:P

vad bra att du blev glad :)

fy , jag älskar dig mer än någon annan , bara så du vet är du min , bara bara bara bara min . och den som kommenterar något annat har kommenterat fel och är ute och cyklar. för du är bara min! ingen annan kan få mig att ändra på det, sådetså! (: för den som säger något annat har inte alla chips i påsen för det kom en hund och åt upp några och sen "råkade" jag snubbla på den så alla trillade ut :P neje , skojja bara men ville bara säga att jag älskar dig och om du lämnar mig , vill jag inte leva mer , du är meningen med mitt liv <3

2009-08-12 @ 22:27:19
URL: http://schmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0