rubrik

de som bara var som ett gruskorn innom
mig förut är snart ett berg.

skolan idag var helt okej (:
livräddade karin på gympan idag , haha (: <3
sen hade vi ernst på engelskan , lite speciell
måste jag medge , men visst, de blir säkert bra när
vi lär oss förstå varandra lite bättre.
är förövrigt helt slut , jag skulle kunna gå och sova nu och sen
sova resten av natten känns de som , men de tror jag inte att jag ska
göra (; nej funderar på att ta en sväng med kameran istället ,
men de är ju aldrig lika roligt själv.
så jag får helt enkelt se hur de blir.
är de någon som känner att de skulle vara kul så är
de bara till att höra av sig, finns på mobilen som vanligt och
nummret är kanske inte okänt?
aja jag får se , kanske blir att städa rummet om ingen hör av sig.
de återstår att se.
jag har kommit på att jag saknar massa människor alldeles för mycket.
men min matilda kommer nog nästa helg ? :D
tummen upp på de<3
men nu tycker jag att de börja lukta mat så jag ska dra mig dit.
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0