nittondeaugusti

de rullar på och två dagar i åttan har gått nu.
idag fick vi även byta skåp-.- ¨
jag som ville ha kavr mitt men nej nej.
träslöjd idag då , och äntligen har jag kommit på något.
ett nattduksbord , stavas de så ? :s
aja , i alla fall ett sån med en glas skiva där upp på
och sen ska de typ vara sand och snäckor och så som i en låda nedanför.
okej , de kanske inte är så lätt att förstå men så är de i alla fall.
kanske kommer något kort på de i framtiden när de är klart , när jag slutar nian eller nåt
sånt kanske jag har lyckats få de klart ? (a'
märkte att min laddare till datorn hade pajat idag när jag kom hem så nu är de till att
sitta på brorsans dator men de får gå tills jag ha köpt en ny laddare.
men de var allt jag hade på hjärtat just nu.
träning ikväll också , tummen upp på de, verkligen.
pusshej ;*

håller mig kvar i drömmarnas land så länge som möjligt.

Kommentarer
Postat av: erik

vada göra som mig :)(nattduksbord)

2009-08-19 @ 18:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0