får tiden att gå i alla fall

bara för att jag har jätte tråkigt -.-


Sammanfattning av sommaren 2009

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort för?  jao
Vilka länder besökte du? sverige, danmark, tyskland,österrike,italien,slovenien,kroatien kanske nåt mer ? :s
Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommaren 2010? objektivet:D

Vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas? oj , de är många..
Största misstaget? ...
Har du varit sjuk eller skadat dig? naej , inget allvarligt
Bästa köpet? hm..
Vad spenderade du mest pengar på? jag vet inte ;)
Gjorde någonting dig riktigt glad? jodå , mycket. bland annat vännerna (:
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009? ja, jag vet inte riktigt
Va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
 mer fundersam i sommar iaf..
Vad önskar du att du gjort mer? mer tid med vännerna.
Vad önskar du att du gjort mindre? datorn.
Hur tillbringade du midsommarafton? i fröreda med en massa (:
Favoritprogram på tv? inget ?
Bästa boken du läste i sommar? alla var bra
Något du önskade och fick? macrolinsen(y)
Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet? jag minns inte :s
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? bättre väder och...
Hur skulle du beskriva sommaren 2009? så underbart bra!
Vad fick dig att må bra? familj och vänner :)
Vem saknade du? ...
Sommarens sötaste?många (a) 
Sommarens besvikelse? de dåliga vädret
Sommarens bästa? sällskapet:D
Sommarens snällaste? många (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0